@ Fanny's

Min julafton och juldag har varit heeeelt fantastiska. Fick über bra grejor också, bara massa mysiga saker! I fredags var min familj hos farmor och farfar med mina kusiner där det blev lyckat, självfallet. Igår så var vi hemma hos mormor och morfar med Stefan och Susanna. Sällskapsspel och sen sov jag i soffan med annasuS. Vaknade ovanligt tidigt för att åka till gränbycentrum och hittade massa fynd! Åkte hem för att sen åka vidare på träning, as rolig träning med lite fika efteråt. Fixade mig för att åka till Fanny där jag befinner mig nu. Hannes kommer hit så kanske vi fortsätter till sunnersta eller stannar här. Jag är överlycklig igen, mår helt finnimang och det kan ju inte bli så mycket bättre när man är med en gullig liten kompis! Imorgon är det storvretacupen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag sugen

2010-12-26 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0