I could never be your woman

Matilda och jag klarar allt tillsammans. Till och med att cykla i spöregn med en handduk på huvudet! Eftersom jag har match snart så gick jag bara ut och sprang men haha! I spöregnet, är jag skön eller ? Byta om igen med sin dygnsura handduk och sen sätta på sig sina igenomblöta jeans och allt blött som låg i väskan. Cykla och hämta mamis kort för att köpa fika. Tjocka? Nej, absolut inte! Labb lektion och jag jobba med Akzel och Jonty. Snurra stolen runt och runt och runt, kolla på människo hjärnan, och la armbågen i isvatten. Underbart.

- Mina smycken. Som jag inte orka sätta på efter fotbollen.

Blöta jeans, blöta converse, krullit hår. Ja äcklig rakt igenom!


Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker du är gulli ändå jessiiiiiiiii :)

2010-08-30 @ 18:41:10
Postat av: Jessica

taaaaaaaaaaacckk fannyyy! <3

2010-08-30 @ 21:34:34
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0