Söndag kväll

Gårdagen var konstig, både hatad och älskad. Men sen kom kvällen då vi åkte till Sunnersta till Lambeckarna, sjukt kul verkligen! Myyycket skratt kan jag påstå! Jag gjorde en repris där hemma att somna på mattan i vardagsrummet, klockan var då runt halv två så så konstigt var det inte.. Bilresan hem var som den var. Hat och kärlek ligger så nära varandra.. Sen hände det mer som jag inte tänker nämna men det förklarar Jessis alla sms i inkorgen imorse.. Haha!


Meningen var att jag skulle träffa Laila före matchen, men med min träningsvärk så gick det inte, kan knappast gå. Pallra mig till matchen, springa går okej, men att gå NEJ.


Just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0