Made of stone

Kan börja med att berätta om gårdagen. Mötte Julia och Jessica som kom med bussen och det första Julia sa när hon såg mig var: Hur mycket kostar du? Ja med den kommenteren kan man ju föreställa sig hur man såg ut då.. Men ombyte blev det innan vi åkte in mot stan och vidare till mss. Lyckad kväll som var riktigt rolig! Svettigt, trångt och hur mycket människor som helst, precis som det ska vara, fick lite Spanien minnen där för stunden. Bussen hem vid halv två då jag skulle sova hos Julia men åkte hem istället. Med ömma fötter gick jag sista biten och den lilla biten var inte rolig.
Idag så vaknade jag tio men somnade om till tolv då jag kom på att jag hade Maxjobb på stan. Panik flög jag runt i huset, och vill ge en stor fet kyss till Jessica som ställde upp och jobbade med mig, taaaaack! Alla som undrade vem som var den galna tigern idag på stan, jo kan ju säga att det var Jessica. Tog bussen hem efter lunch på max och nu blir det lugnt ikväll. Fortfarande sliten efter gårdagens partaj. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0