Jag vill ha dig

Mina dagens rullar inte på som det ska men ändring ska det bli. Dagen har varit skön/onödig. Blev en Gränby Centrum tur med mat och galen cykeltur hem. Kollade in i Denises nya mycket finfina lägenhet. Fotboll sen tillbaka för matte och no. Hem en sväng innan mamma hämtade upp mig och vidare till Gränby igen. Linne, kavaj/jacka och skor blev det, tack m! Tjejerna kanske kommer snart och senare ut på vilda vägar. Vi kommer köra en bloggning innan vi åker med en dagens för kvällen.








Och vad ska jag göra utan er?
Säger bara tack för dagen underbara ni!


Kommentarer
Postat av: DENISE

SER UT SOM JAG HAR VÄRSTA PLATTIS RUMPA FÖR MINA JEANS ÅKER NER HELA TIIIDEN!

2010-08-27 @ 19:41:00
URL: http://denisejulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0