En Cola Sprite

Dag ett är nu över, även om dagen var helt onödig för vi gjorde verkligen ingenting. Rektorn snacka (tråkigaste som finns) Snacka i klassen och skrev massa papper, såg schemat och fick skåpen. Skåpen längst ner, ooohyeah! Fast känns lite konstigt ändå, haha. Jag och Matilda drog till stan för att äta och vi fick med oss Jocke. Efter en fundering vart att äta så blev det Unico till slut. Sitta ute och kolla på folk gå förbi är det roligaste som finns! Eller hur Jocke? ;)

Promenad på stan, in o ut i affärer tills klockan slog tre då vi inte ville mer så vi tre sprang åt tre olika håll till bussarna (tåg). Träffa systern Victoria med Becca och Anna så jag hade sällskap hem också.
Nu ska jag gömma mig lite smått, för Vick ska ha kräftskiva här så jag ska gömma mig för kräftorna för jag gillar dom inte och dom gillar inte mig! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0