Ett, två, tre! Ha ha ha!

Degade i soffan, lyssna på låtar som påminner om både bra & dåliga saker, middag med mami, lite fix med bloggen som ni kanske ser? (a) och sen fick jag städa rummet igen efter bara en dag. Hur ska det här gå?
Lite snack med några killar som saknar mig o Madde redan från Spanien. Biiiig joke!
Update: Snart blir det väl att byta om och träffa favoriterna på stan igen.

Roliga historer från Julia och en visa av mig fick vi höra idag. Hes och tondöv, det blir inge bättre!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv.. 100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-16 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0