Jag älskade varje stund, tack!

Vi börjar mitt sommarlov som Jessica med Sm i Hallstavik, gick åt helvete men vi hade galet roligt med dansvideos och Majas egna "show".


Midsommar blev det och Denise och Fanny var hos mig i Öregrund, det blev vattenskoter och vi cyklade in och träffa folk.


Elitlägret i Halmstad en vecka. Mycket fotboll men en riktig speciell vecka!


Gothia som slutade med ett guld, men i b-slutspel då men ändå vi hade det oslagbart med liseberg, spökhuset och Mustafa&Torkel


Med två brutna fingrar men med en tandställning mindre var man på topp igen efter tre år, vilken dag!


Och sen kom Spanien med Jessica i tio dagar. Vi levde livet, kanske lite väl mycket men man lever bara en gång! Vi behöver ju inte gå in på detaljer, nej vad som hände i Spanien stannar i Spanien.


Ja mitt sommarlov, 2010. En dans på rosor kan man tycka men lite neråt har det ju såklart gått men annars har det varit oslagbart. Tycker vi kör en repris nästa år men ändå helt annorlunda. Tack alla för detta sommarlov!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0