Tiger

Planerna var att jag skulle ta bussen till Matilda från Julia och sen bussen hem men Matilda behövde lite akut hjälp så jag blev upphämtad och vi åkte till Max på stan. Nu har jag gjort en god gärning för Fbc. Ballonger, kuponger och Max tigern blev det. Sjukt kul att kunna göra vaaaad som helst utan att någon fattar att det är jag. Stackars Matilda som gick runt som min skötare. Det måste ha varit lite skämmigt.. (a)
Gratis lunch på Max och sen drog jag och mina röda hörlurar till bussen hem till Sunnersta. Har nyss haft en eeefterlängtad dusch och nu ska jag dammsuga mitt rum. Over andddd out!

En kille på sin svensexa ritade av oss. Jag gillar att han ska gifta sig och han kan inte stava till 'brudarna' !


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej! Var gärna med i min tävling om att vinna en egendesignad och personlig almanacka i helt valfri storlek, färg, mönster - och ja, du bestämmer utseendet själv!

2010-08-28 @ 17:53:52
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0