Svar på era frågor!

Jessica är du och din kille frt tsm ? Nej det är vi inte.

Vem gjorde slut och varför jessssika? Jag gjorde det. Olika anledningar som jag inte vill ta upp här.

hur många strula Matilda med på gothia?:) puss Nej jag strulade inte med någon på gothia.

matilda :
1. sötaste killen i gränbyskolan?
Förlåt men jag har ingen aning.
2. gjorde du mål p gothia? Nej.
3. hur sminkar du dej? Inget speciellt, puder, conceler, mascara & ibland ögonbrynspenna.
4. senaste strulet var med..? Den där J.
5. hur sminkar du dej? Svart där uppe.
6. hur fixar du håret? Plattar om jag behöver och lite hårspray på det.

julia:
1. oskuld? Nej.
2. hur sminkar du dej? Concealer, lite mineralpuder och mascara.
3. bästavän? Matilda, Jessica och Fanny.

jessika:
1. varför bytte du fotbollslag?
Dels för att mina två bästavänner spelade där och att jag vill utvecklas mer som jag har gjort det senaste halvåret.

vilken divition (haha jag stava nog fel där)spelar gusk i? asså det laget ni spelar för Trean

varför tyccker så många det är fint att lip eller göra massa miner på kort? ni ee så fina när ni leeeer vanligt jue! puss puss  Vi vet inte vad andra tycker men blir det så blir det. Inget man planerar precis.

är det sant att ni snackar skit om mig hör det hela tiden.. För det första så snackar vi inte skit och för det andra vet vi inte vem du är så hur ska vi veta? 

jessi saknar du inte någon kvg polare? det var väl den skolan du gick i förr? Ja det gör jag. Josephine, Alice och Dilan!

vem/vilka av 96killarna på gränby tycker ni är 1. snyggast och 2. snällast? Håller inte koll på 96or precis.

En fråga: Tycker du om Harry Potter? :) Nej. (Det är ''vi'' inte ''du'')

Om du vill kan du tävla om valfritt laptopskydd på min blogg nu :P Tack men nejtack :)

snyggaste 96an? snyggaste 95an? snyggaste 94an? snyggaste 93an? bådekillar & tjejer Vi alla tre tycker väl olika så svårt att avgöra vem som är snyggast.

matilda, vad ska en kille ha för kläder för att impa på dig? ;) Enkelt men ändå stil.

tycker ni att örhänge på pojkar är snyggt eller fult? På väldigt få kan det vara coolt men annars nej.

jessi, hur kunde du släppa en sånn kille som rasmus? Har inget riktigt bra svar för det.

Bra blogg och intressant tjejer!
- Vad faller ni för på killen? Stil och kunna vara sig själv oavsett vem dom är med!
- Vad är viktigt på killen? På? Menar du utseende eller vadå?
- Jessica, är det sant att du har börjat gått tillbaka till din tidigare flört?
Nej det är det inte!
- Matilda, är det sant att du höll på med J, varför blev det inget mera? Det är sant, har inget riktigt bra svar på det faktiskt.
- Julia, hur har du orkat stå emot alla motgångar som har hänt dig? Det har hänt mig massvis med saker, vad är det du menar så kan du få ett tydligare svar.

vem borstar tänderna bäst? måste vetta vem jag ska satsa på :p :p :p Ha ha, Matilda borstar längst!

fråga till var och en,
är du oskuld
Ja, ja, nej.

Matilda, har du någonsin varit lite kär eller kännt något extra för någon, isåfall vem? Haha ja det har jag ju men det var riktigt länge sen så vi ska inte nämna några namn.

J = JOEL LINDGREN Ja okej.

vem/ vilka saknar ni? Famlij och några barndomsvänner. (Jessi - Min bästa kompis för ganska så länge sen när jag gick i Sunnerstaskolan. Du flyttade till London och sa att du skulle komma hem igen till femman. Kommer ihåg allt vi gjorde tillsammans. Vi tappade kontakten efter några månander och nu vet jag inte vart i världen du är. Dig kommer jag iaf aldrig glömma och jag saknar dig rejält)
jätte bra blogg tjejer! Tack!

i en tidigare fråga frågadr någon hur du, Julia orkat stå emot alla motgångar som hänt dig. Vilka motgångar? Jag vet faktiskt inte än, nyfiken på vad den menar!

var köper ni era kläder? Överallt! Alla vanliga tjejaffärer så att säga.
+ matilda var har du köpt din blåa jacka (som jessika har på bild när du står framför,för kyrkan :p?? Jackan är köpt på Gina Tricot

Finns det några gamla kompisar ni saknar som ni va med förut?:) Ja, det finns det.


Ni är alltid väldigt välkomna att fråga frågor även om vi inte har någon frågestund och hoppas ni fick svar på det ni frågade om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0