Så vill stjärnorna

Matilda & Denise! Allt för söta, Matilda vet ju redan vad jag ska göra. Hehe, det kommer bli en riktigt show. Lär mig bara hur man håller den och vissa regler så är jag fit for fight!
Nu ska jag sätta på min film jag har tjatat på och få bort mina tankar från människor som inte är värda att leva. Förlåt till er som tycker jag är elak när jag säger så men det är sant till hundra procent. Så lite respekt för en människa. Det är så sjukt, vill inte ens släppa tanken men den kommer tillbaka hela tiden.

Min bikini hade gått sönder på stranden så Matilda fick göra ett akut knut som satt jävligt hårt. Sebbeboy och hans liga kom precis den sekunden också så vi hade lite små problem. Därför är det så mycket boobie på den här bilden men jag gillar den ändå. Matilda har ingen ursäkt. Puss godnatt Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0