Ovanliga tio dagar

Nu har jag varit hemma i två dagar sen Spanien. En underbar resa, en ovanlig resa, ja den var grym rent ut sagt. Ny vänner och mycket sol, bad och utekvällar. Men nu är det bara det värsta kvar, att packa upp.. Så det blir dagens, att packa upp, roligt. Åkte ut till landet efter att pappa hämtade mig på arlanda där det blev precis som Julia sa, god mat och titta på bilder. Igår spelades det final i dm och vi förlorade. Kollde lite på 94 killarnas match och jag kan bara säga att min mamma är för skön när det väl gäller! Men det pratar vi inte om här, haha. Åkte ut till stugan där det blev årets sista åk med vattenskotern, sorligt nog. Men nu är jag hemma i Gamlis på heltid och det känns faktikst skönt. Nu ska jag packa upp, jarrå..



Kommentarer
Postat av: Victoria

fina!

2010-08-15 @ 23:13:33
Postat av: Anonym

vart har matilda köpt sin bikini, skitsnygg. din med jessica! :)

2010-08-17 @ 16:22:05
Postat av: matilda

jag har köpt den på La Redoutes hemsida, tack! :)

2010-08-17 @ 18:06:08
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0