Nu börjas det igen

Första skoldagen avklara. Vi gick bara i en och en halvtimme och idag var det bara papper, pennor och skåp utdelning. Och glad är jag för att vi fick skåp längst ner, mycket bra! Men långa dagar kommer det bli för vi fick en skit schema men tisdagarna kan bli sköna om vi slutar ett som vi kanske ska. Efter skolan åkte jag bussen ner till stan med Jessica och Jocke. Vi åt sallad på Unico och gick bara runt på stan. Träffade Lina Smedsjö en stund, riktigt längesen vi sågs så hon var saknad! Sprang till bussen men missade den precis, sen kom nästa buss men den var jag också tvungen att missa så jag kom hem vid halv fyra. Snart är det träning i Allians till åtta, syns då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0