Mitt bästa sommarlov

USA! Både bra och hemskt men man tackar aldrig nej till Usa, saknat familjen där också.. Vill tillbaka så snart som möjligt, som troligen kommer bli snart!


EM i finland! En bronsmedalj runt halsen och ett underbart sätt att avluta mitt cheerkarriär eller vad man nu säger, Jag älskar er Exc 09/10!


När jag var hemma så var jag egentligen inte det för då jag var på Julias land.


Gothia med en guldmedalj runt halsen i b final. Skit samma om det va b, vi hade sjukt kul och är så jävla oslagbart!


Norge, som hemma!


Sen drog jag och Matilda till Spanien och levde livet som aldrig förr! Bäst bäst bäst!


Mitt bästa sommarlov hittills förutom en sak vi inte behöver nämna, men puss på dom här veckorna! Nu är det bara att tagga till skolan, hurraaaaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0