Matilda & Julia

Hemma med tre nya kassar i händerna (som ni får se senare) Lunch på stan och en liten shopping tur med flickorna. Cupido, såklart. Fast jag måste säga att det va inte så gött idag som det brukar vara :( ! Kycklingen smakade tuna! Aja, det är bara att gå vidare. Nu har jag all tid i världen att bara ta det lungt för senare ikväll efter Matildas & Julias träningar så ska vi träffas igen, weey. Ingen fotbolls träning för mig ikväll både för min förkylninghet och min lårkaka som jag fick på matchen i lördags.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg du är matilda!!!

2010-08-17 @ 16:44:38
Postat av: matilda

oj tack så mycket! (a)

2010-08-17 @ 17:41:18
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0