Madde kommer om 6!

Dagen flöt på och pappa kom med mitt paket från Österriket. Mitt flygplans armband kom och man är överlycklig. Följer med pappa och mamma till Elgiganten och kommer hem med en datorväska, ett spel till min kusse och sen något annat jag inte har någon aning vad det är. Vi rullar ut på landet till kusinerna och det blir middag, tårta och massa bus. Fick med mig en present hem också, thanks! Till arlanda för att hämta bilen och sen hem. Packa det aboslut sista och massa fix till imorn och nu är vi redo att åka! Herregud så härligt det kommer bli!

Matilda kommer hit runt sju imorn så åker vi allihopa till arlanda. Oslo sen Alicante! Bloggen kommer inte vara igång under dom här tio dagarna som kommer men vi kanske kan slänga in ett inlägg under tiden. Troligen ett imorn i Oslo, så kolla gärna fortfarande! Ha det så kul i regnet, so long suckers.


AAAAAAALICANTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0