Klappa på magen

Äntligen hemma efter en skoldag. Kan inte klaga på något förutooom att vi ändå gick tillbaka till skolan efter fotbollen för ingenting! Ingen kommer tro mig nu, men innerst inne kändes det fel när vi gick tillbaka men aja. Som sagt så gick vi till Jack and Jones för hämta biljetten till Madde och vi stötte på han, Deadline och så, haha. Sa lite dumma saker men hehe, men vem bryr sig om hundra år? Vem bryr sig imorn? Förutom att Matilda kommer reta mig för det. Lite Spanien varning? Hem till Julia som alla andra vanliga måndagar. Tummen upp, älskar det verkligen! Lite Mtv, lite blogg, lite mat, mycket skratt och mycket fuuuula bilder. Gick till träningen med skutt i mina ben men det kom inte ut i mina fina passningar precis, hihi. Mer i övertrött flum! Nu har jag duschat, fönat håret, och sånt. Nu ska jag äta sen ska jag njuta av min underbara glass, Rasberry Cheesecake. MUMS på det.

Imorn ingen träning. Skönt är bara förnamnet.

Jätteful bild på mig, jag vet. Men kolla Jockeee! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0