Hyper

Har verkligen ingen bild på den här datan för den är helt ny, en mac apple data vet inte vad den heter men dom som vet förstår nog hah. Jag åkte till landet i onsdags och trodde att jag skulle åka hem i fredags för att träffa mamma och pappa. Men dom kom till mig istället så jag blev kvar där tills idag. På vägen hem stannade jag och mamma på stan och fick hem två tröjor, ett linne och nya svarta leggins. När mamma skulle betalade kollade jag åt sidan och såg där smycken hänga. Tre olika hoppsättningar av armband. Det fick bli alla tre, två av dom kostade 159:- och det tredje 129:-. Men stor rea på det så blev det sammanlagt 57:- för alla tre, galet kap! När jag kom hem var jag fast i ett resefebersrus som kom över mig, jag var helt hyper glad för det jag köpte och sjukt glad för att jag äntligen fick tvätta håret och duscha. Åh så skönt det är efteråt! Mamma har hjälpt mig att packa hela kvällen och nu är jag nästan klar. Lite senare ikväll så åker jag till Simon och sover där. Imorgon runt sex på morgonen åker vi till arlanda, det är ofattbart! När jag säger hejdå till min familj är jag säker på att det kommer komma lite tårar. Men ska tänka på den ljusa sidan att jag ska ha det bra och att vi ses snart igen!
Kanske slänger in ett hejdå inlägg snart efter allt har blivit klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0