Goda fen som inte fuskar

Mihih, kommer hem till min soffa som är tydligen speciell för Matilda, kollar på oth, nybakat hemma och jag kan typ läxan. Ingen träning och det regnar ute. Haha, blev det jobbigt nu Matilda?


Inget speciellt hände idag i skolan. Fått mer böcker som vi måste plasta in. Det är typ det vi gör just nu. Fast hur kan det vara så jobbigt ? Kollade på när vi spelade teater på livskunskapen också, fast vi har inte kommit till de bästa delen än. HEMSKT! Curryfisk till lunch så vi tjejer + Jocke drog till donken och åt där istället. Syslöjd fick vi istället för trä och det är såå mycket bättre. Jag gör en mjukis mus. Till min kusin vitamin Johan <3

Tänkte ta en ordentlig dagens men när jag kom hem till slut va jag helt dygnsur så jag bytte om till torra kläder direkt och in under täcket. Så synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0