Glöm inte frågestunden, passa på!

Idag har Julia och Jessica varit riktigt duktiga, det gillar vi! Att jag inte har varit duktig idag gillar vi inte. Men idag har det varit mycket och kände att tiden inte fanns kvar till bloggning. Men nu är jag här och min dag har varit bra faktiskt. En slöjdlektion som gick åt helt andra tankar, visst Julia? Hem och plugg av spanska och sen somnade jag en liten stund, värt. Träning i Boland som var seg efter som jag har ont i ryggen efter igår. Så imorgon hoppar jag Sm träningen och kör på som vanligt torsdag, fredag, lördag och söndag.. Usch det blev mycket på en gång men det är bara den här veckan som det är så. Ska klara den här veckan utan problem, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0