För en minut sen va du min

Kom precis hem och jag har ingen känsel i mina tår.. Som sagt luffade jag och Matilda runt i Gamlis. Coolingar, eeeeeeeeller? Lekte i parken med några andra coolingar som vi hitta på vägen, kolla på 95 matchen på Yrsa, hälsa på en lizard, bärkrig. Dagens ungdomar som sagt! Men som alltid är det alltid roligt med min Nighthawk.  Tog bussen hem och då jag missade min Sunnersta buss med tio meter. Fck! Fick stå på stan i 36 minuter tills bussen kommer och jag blir överlycklig för jag trodde bussen skulle vara en glutta varmt. Men icke, sa nicke. Vi körde med alla fönstren öppna och full fart så jag fick till och med tårar rinnande ner på min kind. Grät inte, de rann bara. (a)

Varmt bad hemma och frukt doppade i choklad. Nu blir det film i sängen och sen försöka sova så tidigt dom möjligt.
Match imorn. Samling kvart i nio. Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0