Ett försiktigt glädjerop

Folk som du borde inte öppna sin mun. Folk som du borde tänka efter väldigt noga vad du säger till människor. Inte ta tillbaka det man säger dagen efter, för folk som du fattar inte att du sårar andra människor. Folk lider för du pratar fritt. Jag vill inte förlora en underbar vän, det vill jag verkligen inte men tack vare dig så finns det en risk att det blir så. Folk som du avkyr jag.





Folk som du är underbara. Folk som du är unika och det finns inte många. En på miljonen, helt klart. Folk som du får människor att le och vara glada. Folk som du kan inte motstå att älska.  Jag älskar dig. Väldigt stora ord. Jag älskar dig, precis som du är.



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig jessica!

2010-08-17 @ 09:50:58
URL: http://denisejulias.blogg.,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0