En gång i tiden var du min

Se på mig. Jag står här framför dig. Och det som händer nu, känns som magi.


Bilturen hem dröjde lite med ett stopp på Elgiganten. Det jag ville ha hade dom inte så vi åker till Uppsalas imorn. Sen så var det världens trafik så vi fixade med gpsen och drog ut i skogen och försökte komma hem på något snyggt sätt. När vi äntligen kom hem så var det först toalettbesök och sen mys med Pickan i hennes rum. Pickan & Pess! Hon stack nyss ut och nu kommer jag vara ensam i drygt fem minuter och då är mami & papi hemma med pizza. Då sitter jag inte vid datorn när pizza finns i huset. Imorn blir det som sagt lite fix till Spanien och sen är det bara att dagdrömma till dagarna som kommer i Alicante. Underbart! Film mys och sen sova för det har jag inte gjort länge på sistånde. Go fck yourself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0