At home

Åhå, nu är jag hemma igen efter allt och är helt slut som jag i för sig har varit hela lovet, men snart är det dags för vanliga vardagen igen!
I fredags hämtade mamma oss på arlanda, vi lämnade Simon hemma hos honom. När vi kom hem åt vi as god mat och tittade på bilder på tven från resan. Igår var det dm final som vi förlorade, jag bryr mig inte faktiskt. Eftersom sju var borta och tre sjuka.  Det tråkigaste var att det var det sista för morfar och moster som tränare :( Sen dog jag av trötthet så orkade inte ens tänka. Efter matchen åkte vi ut på landet där jag var med 'gamlingarna' :) och hade kräftskiva, mycket mys. Kom hem för en stund sen och ska snart iväg på minigolf med Simp.


Ursäkta mitt ansiktsuttryck, men det kom en bil (a)

Kommentarer
Postat av: hanna

var ni i italien själva, bara du och simon ?

2010-08-16 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0