Åsnor!

Nämen här under var man glad! Haha jag är glad att få träffa dig med Jessica :D
Idag har dagen varit mycket jobbig, beeptest sen två innebandy pass, jätteroligt var det ändå. Trött i hela kroppen just nu men ska ändå åka till stan för att först gå på bio sen vet inte sen ska hon sussa över här. Riktigt mysigt faktiiiissskt.


Igår var skoldagen skön, det skulle jag kunna leva med i skolan, men på måndag startar det helt på riktigt med helvetet tyvärr.. På eftermiddagen åkte jag och mamma till gränbycentrum, blev oväntade saker som kom hem och mer än planerat, men det skadar inte mig!


Bild från Italien

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp flera bilder från din italien resa

2010-08-22 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0