Annorlunda dag på stan

Vakna efter en jätte konstig dröm. Handlade om mig, Julia, Matilda, Johan A och någon mer och vi red på en jättehäst. Sen ville hästen bryta min nacke när jag ville kela och sen ville ingen hjälpa mig. Bara en dröm..



På stan går vi med våra spagettiben med en mjukglass i handen var. Satte oss vid ån och retade en duva. Gick runt lite tills vi fick super skumma idèer. Fast inget funka. Jag sprang till bussen hem men bussen funka typ inte. Vi fick stå på stora torget i typ tio minuter och glo på folk. Sen åkte den i turbo fart till Sunnersta igen. Nu är jag hemma och är ganska så glad att det är söndag och jag har ingen tre timmars träning på g.


Mer bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0