Voff voff voff

Hemma efter en otroligt skön skol dag och en lite mer obehagligare tandläkar besök. Hade en lektion som va So då jag och Jocke (Jocke gjorde inte ett piss) skrev Gränby 8E på ett stort papper, haha. Sen No i en halvtimme kanske sen begav klassen till stan där vi skulle stödja tre st i en högläsningstävling. Riktigt voffigt. Pitbull, tuffe och rufs fick vara med på scen, haha! Såklart gick vi vidare till finalerna på fredag. Christer va något stolt. Åt på stan och sen tog bussen hem. Träffa mamma här hemma och sen tillbaka till stan efter en halvtimme va vi över pressbyrån och firra mina tänder. Två samtal av Lisa och ett sms men nu är det utredat.
Snart blir det fika och sen träning sen kanske lite mer plugg eller bara ladda batterierna till imorn där en jobbig skoldag väntar och träning på kvällen. Voff.

Mina vänner, mina absolut bästa vänner. Jag älskar er & Julia krya på dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0