Soffliggare

Åkte till Fanny igår vid två efter den inställda matchen. Julia var redan där men Julia Blomqvist kom senare. Vi hann med att äta vaniljmunk, gå till ICA, laga tacos och titta på Storvreta-Warberg. Efter några försök att komma in gratis ställde vi faktiskt oss kön och betalade hundra kronor var.. Vi fick inga höjdar platser men det var värt att åka dit för Storvreta vann ju tillslut. Tog först bussen till stan och sen till Fanny igen. Mjukis kläderna på och sen mys framför tvn. Somnade faktiskt tidigt, vid ett ungefär. Idag så vaknade alla vi halv tolv då vi gick ner och gjorde pannkakor till brunch. En timme stod vi och stekte men värt var det. Satte oss sen på altanen med solen var inte på våran sida för det blev grymt kallt. Gick in och satte oss i vardagsrummet och spelade Med andra ord. Märktes att det var tidigt på dagen för jag och Julia var inte riktigt på hugget. Fanny kunnde alla "knappar" och Jullan satt och letade tjuvar i påsen, inte lätt att vinna då precis.. Började på ett nytt evighetspel som vi inte ens spelade klart men det hette Mad tror jag. Helt sjukt spel för jag skulle sitta i kors med benen, sitta på mina händer och kackla, och Jullan skulle härma en hund? Sen gjorde vi oss i ordning och åkte hem. Träning nu på kvällen och nu sitter jag i soffan och är en soffliggare, haha Julia.
Imorgon finns inget planerat men har i alla fall träning på kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0