Björnhonan är faktiskt söt, ibland

Fredagen avgjord, äntligen helg! Julia var som sagt i skolan idag med vi tog faktisk en annorlunda väg till skolan. Tog en senare buss som var guld värt men vi hoppade av vid Diös och gick till skolan. Julia var svettig efter halva men vi kom faktiskt i tid. So på morgonen och ett litet prov på katolska kyrkan. Inge vidare gick det men ett prov som faktikst inte betyder, tror jag men sen läst vi bara så det var lugnt. Bild, lunch och sen slutade vi för vi skulle ju till Grand på högläsartävlingen. Tyvär vann vi inte men det gjorde Katarinaskolan, stolt över Henrik våran älskling, haha! Jag, Julia,Denise och Jessica satte oss vid ån med Jessicas gossedjurs hund i knät. Lite små prat men helt plötsligt kommer en kille fram till oss som ärligt såg ut som fyrtio men var tjugotvå och sa: Brudar, jag vill bara ta med er hem. Vänta, vad hände där liksom? Ja men i alla fall så kom han tillbaka och vilken toppen raggare han var! Så pinsam kille som kommer och raggar upp femtonåriga tjejer och frågar om vi ska på inflyttnings fest i helgen, herregud! Ska nog inte säga hur det slutade men det är inte okej att man gör så.. Jag och Julia tog bussen hem och nu sitter jag och väntar på mamma för vi ska köpa saker till resan. På kvällen kan det nog hända något men inte säkert.



Kommentarer
Postat av: jessica

oj vilken pudding...

tack för den bilden..

2010-04-23 @ 18:46:57
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0