Clear the road!

Skolan fick ni ju höra av Matilda så nu får ni inte höra den igen! Kom nyss hem efter tre timmars cheerträning. Kul men ändå skitjobbigt för min del. Fick köra din del också Jenny så tacka mig! Styrkan, skitroligt! Har fått en pruttande rygg.. Varje gång jag kör situps utan tröja så blir det lite prutt, haha ! Nu ska jag packa väskan till imorn och hoppa in i duschen sen sätta på en film i sängen. Ni får ha det så bra.
I miss Julia, tänker på din klockerzzz kommentar från fredags!
''Jag trodde jag skulle landa i luften''

Jag böjer benen & Jenny står på tå.


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha, saknar dig och er bestizar <3<3<3

2010-04-21 @ 23:08:29
URL: http://Tangys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0