Ingen toppendag

Skolan avklarad och snart hela Onsdagen avklarad. Julia var ju hemma idag och sjuk så cyklade faktiskt med Emma Åkerman till skolan idag, trevligt. Tre helt sega lektioner innan lunch och innan No provet. Gick faktiskt helt okej men ska nog inte satsa på ett toppen betyg men. Matte sista och jag gjorde inte någon uppgift, plus poäng där till mig! Cyklade hem i regn och har nog aldrig cyklat snabbare så jag kom ifatt Emma på slutet. Hemma helt blöt och mascara rinnande ned för kinderna. Nu har jag laddat inför träningen med två glassar, plus poäng där också. Inget plugg hemma idag och det är någorlunda skönt för min del. 


Trodde du var bra, kanske lite för bra. Men du har bara levt livet, det ska jag också börja göra nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0