HIHIII

Skolan idag började med so, gjorde inte mycket förutom att prata. Kort no lektion efter, för sedan tog vi bussen till stan. Jag och Matilda hann äta en varsin cheeseburgare för att få nya krafter när vi skulle kolla på lästävling på Grand. Tre stycken från fem olika skolor läste högt tre till fyra minuter var. De flesta var väldigt tråkigt att lyssna på tills våran drömprins kom och läsa Emil i Lönneberga. Alla satt och verkligen försökte hålla in skrattet, galet jobbigt men riktigt roligt! Vi tog en pause ute på gatan när juryn valde vilka två skolor som skulle gå till final på fredag. Först sa gubben Katarinaskolan, och gissa vem som blev glad då? Jo sköningen ställde sig upp och skrek YES! Hahah, sen sa gubben Gränbyskolan. Alltså är vi i final, jiiho. Efter att varit och lyssnat så gick Matilda, Jessica  Denise och jag till donken och åt lite lite. Madds och jag gick till Gina Tricot och H&M. Jag köpte ett par leggings, 'innejacka', två tshirtar, rosetter till håret och ett armband. Like it a lot.
Nu mår jag helt poop i min hals, huvud, näsa ja nästintill hela kroppen. Träning blir det inte ikväll tror jag men hoppas att det blir bättre tills imorgon.
Ringde nyss till min bebis som e hemma och är sjuk, smittade båda av min kära broder skulle jag kunna tro..

Missemjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0