For better or worse

Efter en toppenkväll igår så vakna jag av att solen trängde sig in i rummet & med ett leende på läpparna att veta att det var fredag och det vara bara att sova på. Har bara kollat på disney channel hela dagen och har bara tagit det lungt. Det var ett tag sen jag bara fick ta det lugnt och ta den tiden jag behöver. Snart cyklar jag och Emma och köper godis denna underbara vårdag!
Ta mig tillbaka till huset i spanien ! Eller ta mig bara till Usa, det räcker!





En liten del av huset. Där uppe sov jag & Vick och varje morgon när vi skulle byta om så kom jag ihåg massa äckliga män som jobbade på taket bredvid med högljudda borrar och liknande. Sen helt plöstligt sluta det låta och man kollar åt deras håll och ser 10 män kollar in. Vi fick köra en Jessica och slänga sig mot det som ser ut som det va lite mjukt när det är stengolv där uppe.
Sedan när en kille kom och ville sälja korv vid våran port och Victoria går precis förbi ut från huset topless. Klockrent !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0