För spårat!

Kom nyss hem från fotbollsmatchen som var i Stockhom mot just Hammarby. Snacka om att vi skulle ha vunnit matchen men nej resultatet blev fyra-fyra. Min helg har varit faktiskt helt grym. Fredag - Mysmiddag hos Denise som sen slutade med en sväng till Kåbo och Stadsparken. Jessica somnade också hos mig. Lördag - Vaknade upp med Jessica vid min sida klockan elva. Pannkaksmys och Sm final tittande. Dm match i Årsta mot Vaksala, vann till slut med nio-två. Ett samtal senare var man i Sunnersta hos Beatrice Stenmark med härligt folk, tack alla för kvällen! Ja och sen matchen idag och sen var min helg slut, härlig helg är bara förnamnet.
Imorgon börjar skolan igen och prov är inbokat på onsdag om tobak, droger och alkohol i NO. Inget att se fram emot men om bara åtta dagar åker jag till Cypern och det är galet!






Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0