En fredag på stan

Jessica ligger på en madrass nedanför mig som vi precis har varit och fyllt på med luft. Tjejen somnar även här, klockrent. En helt vanlig fredag men faktiskt en liten gangster fredag för mig för det är inte bra att börja med att ha ett tuggummi i munnen och hålla på med mobilen, inte bra haha. Men i alla fall jag och Julia åkte ner på stan och köpte en kjol och Julia en klänning. Hem igen och sen bussen till stan med Julia för vi skulle till Denise som hade tjejmiddag idag. Men nej så blev det inte för Denise ville inte ha oss där förtillfället så jag och Julia satt kvar på bussen som gick till Flogsta och sen tillbaka till stan. Räknade ut att vi satt på bussen i en timme, vilket liv vi har! Hos Denise var också Julia, Frida, Claudia, Frida, Johanna och sen kom Jessica och Fanny. Efter pizza ätande, glassätande, lite kort och fix så gick vi ned på stan och träffade folk. Någonting i Kåbo skulle det bli så vi alla gick till Kåbo men nej där var det ingenting så det var bara att vända och gå ner till Stadsparken. En kort stund var vi där för sen var vi vid ån ett tag. Kallt var det verkligen så jag och Jessica åkte hem till mig vid halv tolv. Snart kallar sängen på oss för vi fryser fortfarande! Imorgon kommer bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0