Onsdag

I måndags så var jag på Thuns med Simpa, han köpte lite grejer men inte jag, men det var kul ändå. Trevligt sällskap är aldrig fel! Igår så kom han också över en stund före min träning. Fanny med, i typ tio minuter haha men det räknas ändå! Skolan är inte det roligaste just nu och kommer såklart aldrig att bli, men det är förnedrande att sitta på lektion och kunna kolla ut på den blåa himlen och se solen lysa, då vill man ju inte sitta inne bara.. Lite kvar till sommarlov nu, lite och lite är det väl inte, men det kommer att gå snabbt. Hoppas jag.. Klockan sex så börjar min fotbollsträning, jobbigt men skoj. Fotboll kan ju faktiskt oftast inte vara fel.

Från Västkusten med Fanny, saknar det sinnes mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0