Denise

Nu ligger jag i min hyfsat nya säng som jag inte sagt att jag fått? I alla fall är den stor och hur mysig som helst, lite hård hittills men det blir bättre med tiden tror jag. Behövdes veeeerkligen en ny när vi är två.
Snart ska jag spela lite ipod spel och sen ska jag sova, härlig dag imorgon, börjar elva med utvecklingssamtal och slutar halv tolv efter det. Ganska skönt? Svar: jaaa. Efter det stan med Simon och Fanny ett tag, ska fixa present till lille Diddi som fyller 15 imorgon! Känns ändå lite sorligt att jag inte kommer träffa henne på den självaste dagen, men fredagen ser jag fram emot! Grrrrrr-attis i förskott hjärtegull.


Kommentarer
Postat av: denise

taaaack älskling ! fy faaan vad hemskt att vi inte träffas!

aja fredagen blir bäst, älskar dig och skulle itne klara mig utan dig ! <3

2010-04-15 @ 08:48:30
URL: http://michellehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0