I need you now

Värdelöst att blogga när man inte gör något på dagarna för att man inte kan sova på nätterna för det är då jag hostar som värst, så jag sover på dagarna. Fast inte idag. Har varit barnvakt åt min underbara lilla kusin Johan och har betällt nya tapeter till mitt rum samt handlat en jävla massa och storstädat mitt rum. Lite så onödigt för vi kommer ju ändå att stöka ner när vi tapeserar om, menmen. Imorn blir det stan med gogo och sen träning.
HAHA, drömde värsta drömmen idag!
Intressant inlägg. Fast det kunde ha varit ännu mer intressantare, visst Matilda ?
 
den första är suddig

den andra är bäst!

& den tredje är för ful för att visas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0