Påsklov!

Torsdag är det idag och jag har inte bloggat på en lång tid. Skit tråkig blogg, ja vi vet det, och förlåt för det. Men besökare håller kvar så det finns väl någonting skoj här hoppas vi! Idag så hade vi en lektion, jag och Jessica satt mest och snackade och lyssnade på musiken som bjöds på. Andra var det fotboll och sedan hk. Åt chile SIN carne istället för CON, alltså utan kött, men det gick ändå. Jag stod för pitabröden i min grupp.
Nyss eller snart så åker Jessica till Luleå som sagt var, jag tycker det är häftigt och önskar att jag också får följa med någon gång (a) Istället för att åka dit så åker jag hem till Simon och sover där. Imorgon vet jag inte än vad som ska hända, har två alternativ så får se vad som händer, kul blir det vilket som!
Här kommer lite bilder från olika dagar, mest från idag.







Kommentarer
Postat av: Jessica

oj, vilka heta tjejer!

2010-04-01 @ 22:17:02
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0