Torsdag

Vaknade runt tio, skönt sådär mitt i veckan! Hade utvecklingssamtal vid elva med Mami & Lisa. Bra bra. Sen åkte jag hem och tog det bara så lugnt som det gick. Tråkigt var det, dessutom när jag fick höra att mina kära vänner var och fikade, men men. Åkte senare till stan där Fanny stod och väntade på mig vid Stadshuset, vi gick en stund och träffade Matilda och Jessica som sagt. Dom åkte men jag och Fanny fortsatte. Vi träffade Simon utanför biblioteket, snabba takter gick vi till en bankomat och Fanny tog ut pengar som gick lite sisådär haha. Gina Tricot var målet där hon köpte en underbar klänning! Hon begav sig till bussen för att åka hem och äta, byta om och sen ha samling, hon har nämligen match i Djursholm strax, lycka till! Jag och Simon blev ensamma och efter många diskussioner så hamnade vi på Panini och åt pizza. Mysipysi. Kom hem precis in från regndropparna som faller, inte kul, inte kul..
Var galen och är galen i det här klippet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0