Mobil, stendöd.

Idag så har skolan rullat på snabbt som satan. Saknar Matilda redan, så tråkigt utan henne, men får försöka klara mig med dom andra.. Nejdå, haha Jessica och Denise vet hur man gör en glad så det ska inte vara någon stor fara! Imorgon har jag no prov och på onsdag har vi engelskaprov.. Plus att min mobil är sönder så får ha Jessicas gamla, fast tre knappar funkar inte. Vill ha en helt ny Aino! Fast tjejerna vill inte att jag ska ha en sån för dom inte gillar den. Fast jag tycker den verkar as skön. Kommer ändå inte få en ny för mina päron, för jag vill göra så mycket andra grejer i sommar, tex Italien med Älskling.

Fanniiii bebiii <3

Kommentarer
Postat av: fanny

älskar dig!

2010-04-27 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0