Lättförtjänsta pengar

Sitter hemma framför datan nyduschad. Vaknade idag hos Julia med Fanny, vi åt frukost och fixade oss. Efter Katharinas, Julias mamma, försök att få in en död råtta i en påse så satte vi oss i bilen och körde hem Fanny och jag och Julia åkte till mamma på sjukhuset. Efter en halvtimmes väntan gick Julia ín och jag följde med mamma upp på vinden. Jag skulle tjäna lite pengar så jag fick skruva ihop tre stolar, ett bord, en gunghäst och ett ringspel. Tog två timmar för mig att göra det och fick faktiskt ihop tvåhundra kronor, värt. Köpte lunch med mig och sen körde mamma hem mig. Ikväll finns en liten sak planerad som jag inte tro blir av men annars blir jag nog bara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0