LångT inlägg

Dagen börja ju inte det bästa kan man ju verkligen inte säga. Först framförallt att det är skola och sen att inte min och Denise grupp hade sovmorgon. Det gillas ju verkligen inte! Men det förtsätter.. Tyvärr så hitta inte vi våran lektion så vi sprang runt som en galning bara för att leta efter den här jävla salen. Sen så svarar ingen i klassen och då börjar vi fatta att alla va hemma. Ja, korrekt alla hade sovmorgon. Det som rädda den morgonen va att vi fick macka av Thomas. Annars så skulle det vara kört! Denise tror också att jag smitta henne med gammal lunginflammation för att hon tog mitt äpple och om man tuggar tuggummi så hjälper det. Bara så ni alla vet!

Franska sen matte där jag inte behövde göra matteprovets sista tal, jag var för upptagen att ta bort sms från jobbig axel och att ta kort på jocke. På idrotten sen fick vi alla leka små gymnaster utan volter, haha. Det som bara va roligt va att jag och miss Andersson försökte göra ''det förbjudna'' när man står på huvudet.
Förlåt för ett långt inlägg men det är bara att läsa på! Nu ska jag lägga mig i soffan och somna till något roligt.

Ett skepp kommer lastat med bilder från Matilda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0