Jessica Björnhonan Lambeck

Riktig värd skoldag idag som började med svenska lektion i aulan. Ett brev skulle skrivas och sen så var lektionen slut. Fotboll som betyder styrka för min del och sen en seg hk lektion där vi skulle planera en maträtt som förra gången. Våran grupp fick då fisk.. Fanns ju ingenting att välja något att äta med just fisk så det blev torsk med potatismos typ, haha. Bussen hem och när jag väl var hemma så somnade jag i tre timmar och vaknade nyss. Middag på det och kanske lite engelska och katolska kyrkan plugg. Stolt som man är var jag den enda som hade alla, verkligen alla rätt på katolska kyrkan, eller ska man verkligen skryta om det? Nej jag tro vi stryker det där va. Ingen träning idag och det är guld värt men snön som faller ner kan ju bara inte finnas mer.
Saknar Julia i skolan nu galet mycket, jag finns för dig alltid och jag älskar dig mer än galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0