GULD

Har precis duschat och ska snart sova. Men startade datan bara för att skriva.. Idag så var det skol sm i innebandy. Vi spelade tre matcher och vann alla tre, vilket betydde att vi vann allting, guuuld. Riktigt skönt för det var vi värda! Mellan andra och sista matchen hämtade jag och mamma mina nya ilägg. Synd var så använde jag dom på matchen. Så nu har jag blåsor under fötterna, aaj.. Men haaaaaaha, en så galet pinsam grej hände idag. Springer baklänges på matchen, bollen är inte i närheten av mig alls. Känner att jag börjar få bakåtvikt men försöker verkligen hålla mig uppe, men tillslut gick det inte stå på benen.. Ingen i laget såg så kunde inte skratta med någon heller, uuuscchh!
Nej nu pallar jag inte mer, godnatt på er gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0