Grattis älsklingen min!

Började denna torsdag med en helt härlig sovmorgon till nio. Sen bussen till Diös och tränade styrka i en timme. Hem för att duscha och byta om för att åka ner till stan. Träffade Denise och Jessica och vi gick till Storken för att fika. Jätte mysigt att bara sitta och prata med tjejerna men allt var ju inte precis jätte mysigt.. Lämnade Denise för att hon skulle äta med familjen och Alex. Vi träffade Julia och Fanny en stund men lämnade dom och Jessica för att bussen gick, men såklart missade man den precis. Ingen träning för mig ikväll, men det blir nog engelska plugg för mig istället. Och såklart så säger man grattis till älsklingen Denise som fyller femton idag! Haha såg nyss att min kusinen Jacob Aronsson fyller också år idag, stort garttis.



Kommentarer
Postat av: denise

taack älskling älskar dig !

2010-04-15 @ 21:54:59
URL: http://michellehoglund.blogg.se/
Postat av: matilda

Älskar dig med partypinglan !

2010-04-18 @ 16:28:36
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0