Glad Påsk

Ja jag sa ju det, ännu mera sol! Lycklig lycklig tjej sitter på bryggan nu med datorn i högst hugg med bikinin på. Kungligt. Ska börja med att säga Glad Påsk till alla fast jag tror inte det betyder så mycket men ändå. Vaknade vid tio av att familjen kom in till mitt rum men inte med ett påskägg, nej ett packet faktiskt. Fick en klänning från Ginatricot, kavaj från Ginatricot, smycken och godis såklart. Ska om jag hinner lägga upp bilder på sakerna.
Frukost på det och sen faktiskt en tripp till Öregrund med mamma. Hemma igen och då var det bara att sätta på sig bikinin och sätta sig på altanen. Nu när jag kom in så såg jag att mina fötter ha blivit riktigt bruna! Haha kanske inte det stället man sattsade på men allt funkar. Dagen som är kvar blir nog hel lugn med mer solning på schemat. Ni hittar mig som sagt på bryggan idag igen.
Saknar Julia och Jessica som f*n. Kyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0