Feber

Började med att vakna, självfallet. Sen hämtade mamma mig, vi åkte vidare till gå & löp kliniken där gubben sa att jag behövde ilägg, vilket jag känner att jag verkligen behöver. Börjar få en extra tå känns det som hah men den knölen ska bort, om inte annat sluta göra så förbaskat ont. Åkte till skolan och hämtade engelskaböckerna så jag kunde plugga som jag gjort också. I skolan tvingade jag ut Simon ett tag, jag behövde lite påfyllning med kärlek (a) Men sen åkte han också hem. Aja när mamma och pappa kom hem senare så sa dom att jag förmodligen hade 40 graders feber, uhuu.. Tårarna kommer när det blir utbrott i mitt huvud och när jag ser starkt ljus, pain.


Haha, lite förändringar på oss? Svaret jo tack.
Förlåt men det går inte att visa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0