En lördagskväll i Sunnersta

Si, godmorgon. Vakna nyss och ska snart börja byta om till våruppvisningen idag. Missar fotbollsmatchen..
Igår som sagt va väldigt roligt. Vakna hos Matilda och vi spendera hela dagen i soffan och kolla på Sm finalerna och gjorde pannkakor. Sedan åkte vi till Årsta konstgräs där Matilda och alla andra spela och jag satt först i båset, sen kom Fanny och rädda mig av ensamhet. Sedan träffa vi upp Hannes och sen Fannys kompis Cajsa. Skit kallt och blåsigt men dom vann med 8 - 2. Jag hann precis in i bilen när det börja regna, som tur va! Påväg hem fick jag ett samtal av Matilda att vi skulle till Bea. Så efter en halvtimme hemma så börja jag cykla hem till Bea där först några va men det blev fler & fler. Mycket roligt! Kom hem vid tolv där jag satte på en film och somna efter några timmar.
Den lilla bebisen åt vänster är jag och den lilla blonda bebisen som sitter på golvet är Matilda. För flera år sen i svartbäcken. Är det inte lite sjukt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0