Denise femton år!

Börja dagen med en sjuk värd sovmorgon som inte va så lång när vi börja tio för fotboll. Sluta efter det och jag och birthdaygirl Denise gick tillbaka till skolan för det förbaskande pappret. Tänkte va så duktiga att plugga till ett litet läxförhör men när vi kom upp på fjärde våningen och träffa Agge & Brandon så sa dom att vi inte skulle ha något läxförhör. Skönt men ändå ovärt att gå hela vägen till skolan för ingenting men vi bestämde att äta när vi ändå va i skolan o det va lunchiii. Sen träffa vi Madde på stan och vi gick till Storken och fika och snacka en jävla massa skit. Ha ha. What says in Storken, stays in storken. ''Det är som viskleken, på slutet är det helt annorlunda än hur det börja'' Sa adjö till Denise som skulle typ träffa Alex o sen middag och jag och Madde går vidare och träffar på Fanny & Julia. Gick runt lite tills jag får värmeslag och mina tår dödar mig så jag sticker och hinner precis med bussen hem till sunnersta. Skönt att vara hemma och nu blir det dusch och sen ska jag somna tidigt hade jag tänkt!

Grattis igen till Denise, sjukt att vi inte har känt varandra så länge och redan är så tajta! Älskar dig riktigt mycket! Puss sweetiepie!




Kommentarer
Postat av: denise

tack gumman !

äälskar dig <3

2010-04-15 @ 21:57:02
URL: http://michellehoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dina tår, din lilla nagel orkade inte mer :P

2010-04-16 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0